3 veckor

Hej!
Idag har jag bott hos min familj i 3 hela veckor! Det är sjukt! På måndag är det 4 veckor sen jag lämnade Sverige! :o Det känns konstigt att tänka på det.. det har gått så fort! Det är sjuuukt! På ett sätt känns det som om jag har bott här för alltid medans det samtidigt känns som om jag precis flyttade hit. Dagarna bara flyyger fram.
I onsdags var det Susan födelsedag! Vi gjorde inte så mkt.. Hon fick blommor och ett födelsedagskort av mig. Och lite andra saker av Charlie, Jack och Richard. Dagen var ganska lugn. Jag var först hemma med Jack, sen på RYC och sen hem för att lägga Jack. Pratade med mamma, pappa och syrran på Skype. Hämtade upp Su och Charlie på RYC och sen hem. :) På kvällen var jag på middag hos en svensk familj och sen hem till G med Emma! :) Emma, du är verkligen så uppskattad! Och jag är glad att jag har dig här! <3
Igår var Emma, Jessica och jag i Stamford, på Live at 5. Det var väldigt roligt, dock väääldigt mycket folk! Och varmt. Det var Beach Boys som spelade. Det var trevligt, inte för att jag kan så många av deras sånger, men ändå. Sen kom G och hans kompisar. Kvällen var bra, förutom ett misstag! Stackars Emma.. (a)
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Jadu, lille vän.

Nu har du varit borta länge.. eller nja inte så. Känns faktiskt inte så länge sen!Jag håller ställningarna här i lilla landet lagom! and i love it ;D mohahha! vi ses snart hörru! bara 1 månad och 1 vecka efter att jag är tillbaka i skolan! lagom start sådär :D hahah puss så länge

2010-08-08 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0