4 veckor sen flytten

Hej!
Förlåt, förlåt, förlåt för min dååliga uppdatering!! Det har varit såå mycket de senaste dagarna.
Fredag då var jag bara hemma, eller jag jobbade hela dagen! Och hela kvällen.. Skulle fått sällskap på kvällen men så blev det inte. Så jag satt bara hemma och kollade på film hela kvällen. Först The bounty hunter med Jennifer Aniston och Gerard Butler. Den var bättre än när jag såg den sist (såg bara 5 min då) men inte jättebra. Efter det såg jag Brothers med Jake Gyllenhaal, Nathalie Portman and Tobey Maguire. Den var otroligt bra! Fast en sån film där man satt och grät större delar av den. (a) Men helt klart sevärd!
Lördag började med att jobba på morgonen. Sen var vi på RYC fram till Jacks sovstund. Då tränade jag i 30 min, sen kom Jessica och hämtade mig. Vi plockade upp lilla förvirrade Emma i Old Greenwich. Hon hade verkligen glömt allt! HAHA. En mycket rolig stund på stranden! ;) På kvällen var Jessica och jag i Stamford och käkade middag för att se gå på bio. En mycket mysig kväll tillsammans med henne! :) Vi såg Inception med Leonardo Dicaprio. Den var bra, lite konsig, men bra!
Söndag först jobbade jag 2 timmar. Sen kom Jessica och vi åkte till ett gym för att ha Zumba tillsammans med de andra au pairerna som bor i vårt område. Det var väldigt roligt! HAHA och jobbigt för den delen också. Efter det tillbringade jag eftermiddagen med Jessica och Emma. Vi åkte till Stamford mall och kollade lite. Jag köpte en klänning (höst) och sen åkte jag hem till G för att käka middag med hans familj. Vi gjorde inte så mkt.. kollade på film bara.
Måndag hände inte så mkt denna dag. Jag jobbade hela dagen. Helvetesvecka denna veckan! Men sånt e livet! När jag var klar åkte jag till G. Han bjöd mig på middag. Det var jättemysigt! :)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0