Another goodbye

Hej!
Jaa denna helg var kanske inte den roligaste helgen. I fredags åkte som sagt Emma till Michigan.
Lördagen spenderades på stranden tillsammans med Jessica. Mycket varmt och skönt! Två trötta tjejer som somnade i solen. HAHA! Sen åkte vi och köpte glass, satt och snackade lite! Skjutsade hem Jessica och sen åkte jag hem. Familjen var uppe hos Richards pappa så det var bara jag hemma. Ganska skönt måste jag säga! Så jag gjorde mig iordning, käkade lite och sen åkte jag till G. Var med honom hela kvällen, åkte till hans kompis, lämnade av hans kompis och bara chillade! :) Kvällen avslutades hemma hos hans kusin, ute i hans trädgård! :)
Börjar bli blond! :o
Jag gjorde kaffe och tog med en banan, klockan var bara kvart i 8 och mina ögon var så trötta! Men jag var uppe! Åkte hem till G.. fick mocca kaffe av hans mamma. Och sen packade G lite saker, vi började packa in i bilen. Det var jobbigt att säga hejdå! Men Janet (hans mamma) kramade om mig och sa att vi skulle dricka kaffe innan jag åkte hem! Hon är verkligen underbar! Helt underbar! :) Och jag vet att jag kommer att hålla kontakten med dem. Och det är bara 3 månader till thanksgiving! (a)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0