Charlie

Hej!
Ja, som jag skrev i tidigare inlägg så kan Charlie vara en riktig going! Och det har han verkligen visat de senaste tre dagarna! Även om han ibland har skrikit åt en så har han visat upp en mycket, mycket positiv sida. Han säger ofta, jag älskar dig! Han kramas, gosas, pussas! :) Tyvärr är du så söt! (a)
Vi lekte lite med kameran på min dator idag! Annars har dagen erbjudit en fika med Marcus (en annan svensk au pair), gått upp och ner för Greenwich av. underbart! Jag gick där i solen och log. Solen värmde och jag kände bara hur glad jag var. Jag vet inte rkt varför men jag var bara glad! Efter det åkte jag till gymmet. Härligt med ett träningspass! Kvällen har tillbringats hemma med Jack och Charlie. :) Som båda var små änglar! Jack är jätteförkyld och Charlie spydde idag. Så jag hoppas att vi inte blir mer sjuuka! :/ Men allt gick bra med båda. Efter ett kvällsbad, middag och film så ligger båda nu och sover i sina sängar! Och jag kollar på film! Godnatt!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0