It goes on and on

Hej!
Ja, början på en ny vecka. Jag måste säga att veckorna bara flyyyyyger fram! Jag kan inte fatta att det är mitten av augusti redan. Bara två veckor kvar av denna månad.
Jaa, mina veckor ser ofta väldigt lika ut, men jag trivs och jobbar på. Igår jobbade jag hela dagen, först hemma med Jack, sen på RYC med Jack, Charlie och Ben. Men tyvärr var det ganska tråkigt väder så jag tog Ben och Charlie hem till Ben istället så de kunde vara där och leka. Så hela eftermiddagen tillbringades där. Efter det så skulle Charlie på kalas och jag var hemma med Jack. Vi lekte, dansade (både han och jag älskar Dynamite - Taio Cruz), åt lite mat och sen kom Su och vi åkte till RYC för att se barnens uppträdande. De var jättegulliga! :) Kvällen tillbringades i Darien med Victoria och Helena. En mycket mysig kväll! :)

LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0