Later on monday

Hejhej!
Jag fick precis reda på att EMMAAAAA kommer på fredag! :D FAN VAD ROLIGT DET SKA BLI!! Jag längtar.. <3 Jag saknar henne verkligen. Så fredagen är spikad, jag jobbar, men Jessica och Emma iaf (några fler kanske?!) ska komma hit på middag och filmkväll! :) Wiieee. MYSIGT!
Men dagen iaf, jag jobbade som sagt mellan 4-7 bara så det var verkligen inte farligt. Barnen och jag åkte hem till Jessica och lekte med hennes barn. Vi gick till parken så barnen fick springa av sig lite! Sen kom vi hem, middag till Jack, badtime och sen sova! Su och jag började med våran middag medan Richard och Charlie var på RYC och fångade krabbor. Middagen var otroligt god, lax med championsrisotto och greenbeans (svensk översättning?!). Efter det så åkte jag hem till Jessica och vi kollade på Fångarna på fortet! Underbart! Ååh, det är så nostalgi!! Men en sak som både Jessica och jag undrade över idag. Alla säger att de kollade på Fångarna på fortet när de var små! Men hur SMÅ kan de ha varit?! Jag menar, jag var liten när de gick och jag är 19 nu.. men våra favoriter, Bönderna vann så vi var glada! Nu väntar sängen och imorgon blir det Aqua fit och sen Bronx zoo!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0