Måndag

Hej hej!
Jag kan inte fatta hur fort denna dagen har gått.. tränade lite på wii imorse. Sen duchade jag, käkade lite frukost! Lekte med Charlie. Vi byggde ett fort, eftersom det var sååå dåligt väder idag. Jack vaknade och ville också vara med och leka.. När Su kom hem så åkte vi och hämtade Richards bil. Jack o jag åkte till Stamford Mall och jag hittade mina älskade skooor! :D Ååh. :) Blev så glad när jag hittade dem i min storlek!
Eftermiddagen gick väldigt fort. Skypade med familjen, Elli, Elin och sen lillasyrran! :) När jag slutade åkte Jessica och jag till Sportsplex för att spinna! Sjukt jobbigt! Men gud vad jag älskar det gymmet. Inget som hemmaa!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0