Monday again

Hejhej!
Ja, gårdagen var helt fullspäckad. Som sagt, på morgonen jobbade jag 1 timme (Jack sov). Sen åkte jag till Stamford mall för att käka lunch med en tjej som heter Susie.. det är min familjs gamla barnvakt! Hon är verkligen hur trevlig och rolig som helst! Det ska bli jättekul att lära känna henne bättre.. Vi gick omkring lite och jag kollade in nya höstmodet! Ååh så mkt man vill köpa! :/
Sen åkte Jessica och jag till La Fitness. Och ja, vi var där i två timmar och kom ut med varsitt gymkort! (a) Men det kändes bra, stort och fräscht gym med pool, basketplan. Så det var nice! Nu ska jag bli fit, fit for fight! Haha, nej men det ska bli roligt att börja träna på riktigt!
På kvällen var jag hemma hos Jessica och vi kollade på The Hangover! ååh man bara älskar den filmen! :D hahaha! Ni som inte har sett den har verkligen missat något! Den är så rolig. SE DEN!

Idag, måndag. Ja jag börjar inte jobba förrän 4 så vi får väll se vad vi ska göra då. Kanske åka och handla och sen åka till Janet och Marks butik i Stamford. Vi får väll se! Morgonen började iaf med att jag åkte till La Fitness för att ha min första personal trainer, vilket ingick när man blev medlem. Så jag tränade med honom först, sen träffade jag en personlig tränare. Så nu jäklar!! Nu ska jag träna med honom 1-2 dagar i vecka! Hoppas då på att se resultat snart! Nej, men det ska bli kul. Har fått en egen bok som vi ska ha. Han ska hjälpa med med kost, hur mkt, hur ofta och vad jag ska käka för att få bästa resultat. MEN, jag vill pointera att jag verkligen inte kommer att gå på någon diet eller så. Jag ska käka precis som vanligt. Fast kanske bättre, oftare! Ja, det är det han ska berätta för mig! Så vi får se vilken dag i veckan som det blir första träningen med honom!
Imorgon blir det Bronx zoo med barnen, Susan och Jessica! Det ska bli jätteroligt! Och ikväll blir det fortet med Jessica, kanske Carro?!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0