My first American houseparty

haha, så igår. Efter mycket om och men så åkte G och jag iaf till hans kompis i Stamford. Det var väldigt, väldigt trevligt! Träffade massa av hans kompisar och vi hade kul. Lärde mig massa nya games. Så när jag kommer tillbaka till Sverige blir det nya lekar! ;) HAHA. Jag kom också hem, efter mycket om och men. Men G körde framför mig så det var nog därför, annars tror jag fan inte att jag hade hittat! :p (a).

På dagen var jag hemma hos Emma-Pemma! :) Vi hade mycket trevligt, med tårta och grejer! ;) Sen åkte vi och tittade på när Alexis (hennes "barn") spelade upp High school musical 2. Åååh, den är så braaa! Jag är så töntig som kan alla sånger, men jag måste säga att jag bara ÄLSKAR Zac Efron. Men barnen var jätteduktiga! Och det var roligt. Sen blev det Starbucks "to-go" innan tåget hem gick.
Jack älskar "We don't speak Americano"!! <3
Jag hade alltså tre nya upplevelser igår. Först körde jag på motorvägen, sen åkte jag tåg hem och tillsist var jag på fest här. Dagen kunde inte ha varit bättre! <3
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Elin

åh det verkar som att du har det jättebra! :) Jag vill snart höra mer om G oxå ;) Det är inte bara du som kan alla HSM låtar och älskar Zac Efron, vi kan vara töntar tillsammans! WE DONT SPEEK AMERICANO ÄR BÄST!! <3 miss you so much always and forever

2010-08-07 @ 12:08:39
URL: http://alacesme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0