Playdate

Hej!
Jaa, ännu en dag har gått! :) Dagen började som sagt med bodypump och sen hem för att käka lite frukost. Efter det började jag jobba. Jack sov och Charlie lekte med sina leksaker. (a) När Jack vaknade kollade vi alla lite på Harry Potter och sen började jag göra lite lunch! Jessica och jag hade tänkt att ta barnen till lekplatsen men det var så tråkigt väder och regnade så det blev inte så. Vi åkte hem till hennes hus iaf för att leka lite! Jättemysigt! Och barnen kom verkligen jättebra överrens! TUR! Jag menar, det vet man ju aldrig. Men Charlie, Joshua och Jack (Jessicas Jack) lekte.. sen åkte vi hit eftersom Jack (min Jack) skulle sova. Först var vi ute lite och hoppade på studsmattan, sen lekte de uppe i lekrummet! Sen när Jack hade vaknat så gick vi ut igen! En otroligt rolig och mysig dag!
Och Jessica firar 1 år i USA idag.. Hon säger själv att det har gått så himla fort, ja det säger alla! Och jag kan ju inte mer än hålla med. Jag har varit här i 6 hela veckor! HAHA. Jag vet inte om jag vill att det ska gå fort eller inte. Jag vill ju uppleva en massa saker och jag har ju egentligen ingenting att komma hem till (förutom familj och vänner!). Inget plugg, inga måsten. Kanske förlänger, stannar 9 månader. Vi får väll se! Det är lång tid kvar!
Min 1-års kaka till Jessica
Nu ska jag åka med Victoria till Rye och träffa en annan svensk au pair! :) Det blir trevligt!
Greg! I'm smiling! (;
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: elin

Jennie! Vad är det där för tankar du tänker? Att du ska stanna längre!? sluta, du ska komma hem så fort som möjligt. jag vill ha dig här i Sverige!! <3 <3

2010-08-25 @ 14:24:20
Postat av: Jennie

Ja, haha! Men vad ska jag göra hemma förutom att träffa er?! :D (a) Vi får väll se vad som händer! :) Jag menar, du kan ju alltid komma och hälsa på! ;) Jag saknar dig! <3<3<3

2010-08-25 @ 18:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0