Regnigt men roligt

Hej!
Nu är jag hemma från NYC! En heldag kan man säga! :) Victoria och jag åkte in så att vi var inne vid 1.. sen gick vi mot Times Square och kollade i den nya Forever 21 butiken. Underbart stor och fin! Mina skor fanns dock inte i min storlek så jag ska åka till Stamford någon dag i veckan och se om de finns kvar! Hoppas, hoppas. När vi var klara där så hade det börjat tooookregna. Jag hade med mig ett paraply men det hade inte Victoria så hon köpte ett för 5 dollar. HAHA sämsta i världen, men dock. Vi åkte ner till Soho och gick och tittade lite i affärer där. Vandrade upp till Greenwich Av. Käkade jättegod lunch (middag?) på en mexikansk restaurang. Sen fortsatte vi vår vandring. Det regnade i mellanåt men inte så farligt. Vi käkade frozen yogurt och gick in på Chelsea Mall.. Det var väll trevligt! Inget speciellt. Jag hittade en tunika och sen en mössa på Marc Jacobs. Vi gick till trappan där Carrie (SATC) bor! :) hihi. Töntade oss där, såklart! Och då hade det verkligen börjat regna!!! Och inte så lite heller.. mina skor var helt plaskvåta och det shippade i dem när jag gick. USCH! Men vi fortsatte gå.. gick upp längs 5 av. och in på Zara och H&M.. hittade en potentiell höstjacka på Zara.. hm! Och sen hittade jag en jättesöt tunika på H&M.
Dagens outfit!

Dagens inköp!

älskade Marc Jacobs mössa! <3
Snygg eller inte?
Fler bilder kommer när jag har fått dem från Victoria.
Nu har jag precis tagit en varm och skön dusch. Och ska krypa ner i nytvättade lakan! :)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0