Time to say goodbye

Hej!
Ja imorse lämnade Emma mig! Jag måste säga att det var väldigt jobbigt att se henne åka. Men jag vet dock att hon kommer att få det bra hos den nya familjen och jag får en chans att se Michigan! Men det är ändå jobbigt då vi har kommit varandra så nära!
Gårdagen tillbringades mesta dels hemma med Jack. Vi var på RYC i några timmar men det var inte så roligt väder. Tränade, hade pojkarna på kvällen! Mys med Charlie och Avatar! Emma kom också sista kvällen tillsammans. Sen åkte Emma och jag (Jessica kände sig dålig!) för att möta G och Stanley för att se Step up 3D. Åhh älska den filmen! Alla andra tyckte den var jätte mesig men jag bara älskar musiken, dansen och människorna i den. Underbart! Helt klart sevärd!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0