Träningsvärk

hejhej!
Ja, det har jag verkligen! Jag menar, även om jag är van vid att träna ungefär varje dag så är det skillnad när man går på pass! (a) haha.. i måndags = spinning. Tisdags=Bodypump. Onsdag=Fat burner. Torsdag=Gymmet (i eftermiddag) orkade inte gå upp kl 5 för att köra core.. alla hade väll ändå tyckt att jag var en idiot om jag hade gått upp! :p
I tisdags träffade Victoria och jag iaf den nya svenska tjejen som bor i Rye.. hon var jättetrevlig så det kändes ju skönt! Lika gammal som jag! :) Göteborgare. Hon ska hänga med oss ut på lördag när vi ska till NYC! Vi gick och köpte frozen yogurt och sen satt vi och snackade. Men de senaste dagarna har det varit ganska kallt här så vi satte oss i bilen och körde en sväng istället! :) Körde runt i Rye sen till Port Chester och lite däromkring.
Igår, var det en vanlig dag på jobbet! Ganska tråkigt väder. Först var det fat burner som stod på programmet! ;) (a) haha FY FAN vad jag dog! Det var sjukt jobbigt, men man kände sig stolt efteråt! :) Sen var jag bara hemma med Jack. Och senare på eftermiddagen så åkte vi till mallet så Charlie och Jack fick leka högst uppe! Lekland, typ. På kvällen åkte jag hem till Jessica, vi gjorde inte så mkt! Kollade på fångarna på fortet! :D
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: emma

AH! MYS!

2010-08-28 @ 06:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0