trött

Hej!
Ja, idag är det fem hela veckor sen jag kom till min familj. Allt flyter på som vanlig.. Hänger på RYC på dagarna, har faktiskt fått väldigt mycket färg idag. :) Mer imorgon! :) Ja, sen har det väll inte hänt så mkt mer här hemma.. Jag hade barnen ikväll då Su och Richard seglade. Tränar på Wii-fit varje morgon! Det är faktiskt jobbare än vad man kan tro. Nästa vecka ska jag ÄNTLIGEN börja träna på riktigt. Jessica och jag har ett 5-dagars pass på ett gym så vi ska träna. Jag ska utmana mig själv och träna (några av dagarna) två gånger om dagen. Vi får väll se hur det går, men det ska bli intressant!
Så imorgon jobbar jag fram till 6.15 och sen på kvällen ska Jessica och jag göra NYC gator osäkra! Det ska bli sååååå nice. Jag längtar! :D
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0