Underbar dag

hejhej!
Ja, gårdagen var verkligen väldigt bra! Morgonen startade dock väldigt tidigt,7. Men sen åkte jag till gymmet för pilates. Och efter det lite konditionsträning.. Väl hemma igen så satte jag mig ute i solen. Jessica messade och frågade om vi skulle käka lunch och såklart ville jag det! Började inte förrän 1.45 pm.. Efter 30 min i solen var jag faktiskt lite röd så det blev en snabb dusch och sen på med kläder. Jessica kom och hämtade mig och vi bestämde oss för att käka lunch i Stamford! :) Uteservering på en italiensk restaurang. God mat, dåligt service! Men jättemysigt! När vi hade käkat klart åkte vi till Edge fitness för att se vad de skulle ha för att träna! Eftermiddagen och kvällen spenderades hemma med barnen.. Båda barnen uppförde sig riktigt bra! Kvällen tillbringades framför tv:n och två filmer.. Först "the last song". Underbar, helt klart sevärd! Den manliga skådespelaren är bara såå snygg! Påminner lite om Greg, inte till utseendet men till sättet! Efter att den var klar så såg jag "to save a life". Också jättebra! En film som väcker många tankar om sig själv! Hur lätt det är att döma andra människor vid en första blick, hur lätt det är att döma bara för deras utseende. En ganska djup film, men otroligt bra!
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Så snygg du va :) <3

2010-08-28 @ 22:56:14
Postat av: Jennie

Tack lillasyrran! <3

2010-08-29 @ 04:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0