Ute till havs

Hej!
Idag har varit en så underbart bra dag. Vaknade dock väldigt tidigt imorse, men var inte trött så jag gick ner, käkade frukost, städade mitt rum. Sen åkte Su, Jack och jag och handlade lite kläder. Köpte dock bara ett linne, men det var gulligt! (a)
Sen kom G och hämtade mig.. Vi åkte till tågstationen för att hämta upp Emma. Och sen hem till honom för att hämta lite handdukar, vatten, öl och sånt! Efter det åkte vi ner till hamnen och ut med båten. Det var verkligen jättemysigt. Vi åkte ut till en liten ö precis utanför Stamford. Där satt vi hela eftermiddagen i solen och bara njöt. G hämtade upp några av sina kompisar och sen åkte vi ring! Wiieee.. haha! Det var verkligen väldigt, väldigt roligt! När klockan hade hunnit bli lite över 7 så bestämde vi oss för att åka tillbaka hem. Så efter att ha kommit tillbaka till hamnen, upptäckt att alla mina kläder är blöta, inte hittat en torr handduk så åkte vi hem till G. Där fick vi middag, jättemysigt, med hans familj. Efter det åkte vi och köpte glass. Hur gott som helst! TJOCKIS!!!! Filmen denna kväll var Burn? Kanske, haha kommer inte ihåg.
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: D

2010-08-02 @ 19:51:06
Postat av: Judit&Edvin&Peter&Malin

Vilken fin blogg du har Jennie! låter som du trivs och haft en toppendag. Edvin gillar bilden på maneten - han samlade såna häromdagen på stranden på Västkusten. Många kramar!

2010-08-02 @ 19:56:06
Postat av: Stig & Margaretha

Vi läser din blogg varje dag, och ser att du har det väldigt bra,sköt om dej,hälsningar från Sverige.

2010-08-03 @ 15:23:01
Postat av: Jennie

Jaa, jag har det bra! :) Kul att se att någon läser!

Många kramar

2010-08-03 @ 23:57:19
Postat av: Emmy

Du ser ut att ha det alla tiders jennie!

nästa gång vi båda är online samtidigt så får vi ta och snacka lite :)

massa kärlek <3

2010-08-04 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0