We wanted to celebrate and live our lifes

Hej!
Gårdagen.. Morgonen tränade jag pilates, sen satt jag i solen i någon timme! Underbart! Vid 1 började jag jobba, vilket inte betydde så mkt.. lägga Jack vid 2, ge Charlie och hans kusin mat. Skypade med familjen, kollade på lite saker som Jossan ska ta med sig! :) När jag slutade jobba satt jag ute och läste ett tag innan jag gick in för att ta min power nap.. UNDERBART! (a) Närmare halv 7 gick jag upp och duschade, ner och käkade middag med familjen. Efter det skjutsade Su mig till Victoria. Kvällen tillbringades hemma hos Victoria, där det bjöds på musik och allt som en förfest ska ha! Hennes värdföräldrar skulle bara käka middag på deras yatch club uppe i Rye och sen komma hem.. när klockan dock var 11 var de fortfarande inte hemma. Vi började känna lite smått panik eftersom sista tåget går 11.30. Så vi ringde.. och de hade ju självklart glömt bort tiden! Men sa att de skulle fixa taxi till oss in till Manhattan! Sååå underbart! :D Natten var hur rolig som helst!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0