December 1

Hejhej,
ja idag har varit en riktigt ruskig dag måste jag säga.. bara regnat och blåst! Men dock ganska varmt, typ 15 grader. Inte direkt någon julstämning! Fast det kommer nog.
Jack o jag tillbringade någon timme på mallet, hade bara 1 bil idag vilket alltid är jobbigt men det löste sig. Sen har jag inte gjort så mycket annat. Har kollat på första avsnittet av julkalendern.. hm, kanske bra? Svårt att säga efter bara ett avsnitt! Sen har jag pratat med både mamma o pappa. Alltid lika roligt :D Jag saknar er! <3
Snart kommer Jessica och vi ska träna Bootcamp idag. USCH jobbigt, jobbigt! Men alltid skönt efteråt! Hade Brad igår! Min personliga tränare. Bästaste någonsin! HAHA och skönaste.. Boxning, vilket alltid är bra när man har någon man vill slå! ;)
Jag mår bättre för varje dag nu. Det är lättare, och ikväll får jag förmodligen veta hur saker o ting ska bli i framtiden.. eller iaf den närmaste tiden!
Det värmer i hjärtat till alla er som har brytt er! Tröstat, sagt fula ord, skratta med mig! Ni betyder allt! <3
ps. jag saknar lussebullar!
LOVE FROM CT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0