December 13

Hej allesammans,
ja idag är det lucia. Dock har jag inte sett något luciatåg (fick ju se mitt i lördags).. men dagen har varit bra ändå. Låååång men bra. Började klockan 7 imorse för att Su skulle göra en lite operation. Men morgonen gick bra. Skjutsade Charlie till skolan, hade en lång frukost med Jack. Var ute tillsammans med honom.
Hunter - stor och liten! Sen skypade jag med Benny, Alexander och Benjamin, vilket var jättekul! :D jag saknar er sååå! Sen pratade jag även med hela ligan som var hemma hos oss.. fam Wiberg/Andersson, Fam Emilsson/Andersson, Stig och Maggan, fam Emilsson/Andersson och Fam Höög/Andersson! Hahah många Andersson var det..
Eftermiddagen tillbringades med barnen hos Jessica. Alltid lika trevligt!
Och kvällen har tillbringats på gymmet med Pernille (kickboxning) och sen på Target för att köpa lite julsaker! :) Hur det blev i mitt rum får ni se imorgon! :D
Godnatt!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0