December 23

Hejhej,
ja dan före dan. (Hemma i Sverige) dock inte här! Man firar ju inte jul förrän den 25 här. Men dagen var bra. Jack o jag fixade de sista julklapparna! Sen lunch, napp och jag skypade med familjen och släkten i Norrland! Jättemysigt! Det känns så konstigt att alla är där uppe och inte jag. Men, jag firar jul här istället!
Sen på eftermiddagen åkte Jack o jag till mallet och lekte (städerskan var här och alla andra så vi flydde huset). Åkte och tränade. Träffade Jessica på gymmet och vi gav Brad hans julklapp - ABBA! Han går hela tiden runt och sjunger på "Dancing Queen" men han kan bara en rad. HAHA så nu har han inga undanflykter till att inte lära sig hela låten!
Efter det blev det en mysig fika med Jesper och hans kusin på Starbucks. Mycket snack och väldigt trevligt! :)
HAHA - ja såhär blev det när farmor klädde på Jack idag! Jag trodde Su skulle dööö när hon såg honom. Alla färger och ingen matchning!
Ja, grön tröja, röd/organge tjocktröja, blåa byxor och vita strumpor!
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Stig & Margaretha

God Jul Jennie från ett kallt och snörikt

Sverige.

2010-12-25 @ 17:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0