December 3

Hejhej,
ja kan inte fatta att det är december. Dock är det bara tredje men ändå. Jag har idag skickat ett ganska stort packet med julklappar till Norrland och sen lite saker hem till familjen! :) Ett packet till kommer det att bli eftersom jag har typ 1 eller 2 julklappar kvar.
Det har börjat bli väldigt kallt här nu. Ingen snö men Su sa att det kanske skulle komma snö på söndag! :o Vi får väll se!
I helgen har jag min weekend course - the real you. Det ska bli jättekul! Träffa lite nya människor och jag tror att kursen kommer bli intressant. Jag är iaf färdig med min pre-assignment så det är väldigt skönt. Jag ska också passa Jessicas familjs hund i helgen, Lucky. En 13 årig boxer som typ är blind. HAHA men det ska nog gå bra! :)
Lite bilder från veckan! Guuud vad det regnade i veckan. Då tog Jack o jag bilen och åkte till mallet för att leka lite!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0