December 8

Hejhej,
idag har jag äntligen varit ute i stallet och myst! Jag har varit så himla trött på senaste tiden att jag bara inte har orkat gå upp klockan 7 när jag har kunnat sova. Men det var mysigt att vara där igen. Tog ut alla hästarna på morgonen, sen kaffe med personalen, sen en mysig ridtur i skogen!
Efter stallet har jag jobbat.. skypat med Emma (när Jack sov). Sen har jag fått iväg det sista paketet med julklappar! :D Så jag hoppas, hoppas verkligen att det kommer fram innan jul! Men det borde det göra..
Efter det tog Jack o jag en tur till mallet, lämnade tillbaka en jacka. Kollade på jackor på Macys men hittade ingen bra. Besällde dock en väldigt fin från Tommy Hilfiger! :D Hoppas, hoppas den blir bra!
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Stig & Margaretha

hej svejs ! Fina bilder och kul att du har det bra,

nu är det snart jul här hemma och ska till din mamma & pappa på måndag kväll kl. 19.00,glöggträff,

God Jul och gott nytt år Jennie,

kram Stig & Margaretha.

2010-12-11 @ 18:35:21
Postat av: Jennie

Hej!

Jag har det bra! Jag vet, snart jul! Kan knappt fatta det. Jag hörde de ja, vi har sagt att vi ska skypa då så ni får se mig! :)

Många kramar

2010-12-12 @ 02:16:07
URL: http://jennieslivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0