Helg!

Hejhej,
ja nu är det söndag igen! Jag kan inte fatta att det går så fort! Helgen bara flyyyger förbi! Och idag har jag varit här i 5 månader. Jag kan knappt fatta det. 5 månader sen jag lämnade lilla landet lagom. Och nu så är det tydligen till och med terrorattacker i mitt hemland!
Nej, men i veckan så hände det väll inte så mycket. Jag fick julkort och paket av familjen. Också av mormor och morfar! Gud vad jag kommer att sakna er till jul!
I fredagskväll så var vi och tittade på en julbelysnings show? Haha, på en yatch club i Greenwich. Riktigt häftigt! Kolla in länken! :)
Nej, sen igår var det paaaarty in the city med Jessica och Carro! Hur roligt som helst. Lucia party på Hudson Terrace! Tidig morgon och en låång natt! Men det är så det ska vara.
Dagen har jag tillbringat tillsammans med Jessica och Carro. Vi har inte gjort så mycket, donken, satt ihop en film från igår! Sen kollat tv och sovit till och från!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0