Helgen som varit

Hejhej,
ja i helgen har jag som sagt haft min weekend course på Manhattanville college. Den var ganska intressant. Vi gjorde en massa olika personlighets test och sen fick se om det stämde. Så nu ska jag bara skriva min post assignment och sen är jag klar. Jag träffade två jättesöta tjejer från Sydafrika och en jättekul kille från Danmark! :) Roliga människor som gjorde de timmarna att gå lite fortare.
Fredagen tillbringade jag tillsammans med Malin, kinamat och film! Det var jättemysigt att träffa henne igen. Vi pratade mycket vilket var skönt. En riktigt mysig kväll.
Har varit hundvakt hela helgen åt Jessicas familjs hund, Lucky. En 13-årig boxertant som är blind. Men jag måste säga att det har gått jättebra hela helgen. Vi har varit ute på morgonen sen direkt när jag kommit från skolan. Och sen på kvällen innan sängen. Jag bodde där från lördag eftersom att det var enklare när jag skulle upp till skolan och allt.
Sen har ju Charlie också fyllt 6 år denna helg! :) Gaaalet party med hans kompisar i lördagskväll. Som tur var inte hemma hos oss utan på ett ställe med massa roliga saker att göra. Militärparty var det! ;)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0