Juletider

Hejhej,
ja jag kan knappt fatta att det är julafton om snart en vecka. Det känns inte som det! Jag vet inte rkt varför, kanske för att jag inte ska fira den med familjen och mormor o morfar som jag skulle har gjort om jag var hemma..
har dekorerat lite i mitt rum iaf, inte klar dock!
Igår var jag hemma hos Jessica och gjorde pannkakor och knäck. Det var både min och Jessicas första gång att göra knäck, de blev helt okej. Lite hårda kanske men okej! :)
På kvällen mådde jag jättedåligt. Hade nog lite feber och hela kroppen kändes jättekonstig! :/ Feberfrossa hela natten och på morgonen vaknade jag med en rejäl förkyldning! :( Så Jack o jag har inte gjort så mycket idag. Var ute lite mitt på dagen. Sen skrev jag klart halva mitt arbete och sen sov jag några timmar. På eftermiddagen kom Jessica hit och sen åkte vi och kollade på ljusshowen i Bellhaven (greenwich!) :) Nu har jag gjort en andra omgång knäck och tror att den blev bättre! :)
Vår fina julgran och mitt J som hänger där så fint! :)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0