Julhelg!

Hejhej!
Ja tänk.. nu är julen över! Tiden går bara så fort..
Men min julhelg har faktiskt varit väldigt bra även om jag inte har firat den tillsammans med min familj. Det är klart att det var lite jobbigt att inte vara med dem och lite tårar kom det på julafton när jag pratade med dem.
Fredag, svensk julafton trodde ju att jag hade kunnat se Kalle Anka men eftersom jag bor där jag gör så tillåts det inte att sändas här.. :( Jätteledsen! Jobbade några timmar på morgonen sen åkte alla andra iväg för att klippa barnen och göra lite andra saker. Så jag åkte hem till Caroline för lite "jullunch"..haha inte för att det blev så mycket juligt men alltid lika mysigt! :) Pratade med familjen och släkten i norrland och sen i skåne! <3

På eftermiddagen åkte vi till kyrkan och jag måste säga att jag tkr att det är väldigt mysigt att gå i kyrkan på julen. Stämningen och alla julsånger! Inte för att det var så många jag kunde i den katolska kyrkan men det var en och annan som jag kände igen. Efter det blev det middag här hemma, mysigt!
Och efter det åkte jag hem till Caroline igen för att fira svensk jul tillsammans med henne och Jessica. Alltid lika mysigt med lite svensk julmat och annat goott! Sen blev det lite julklappsöppning. Fick jättefina presenter av tjejerna. Av Caroline: den super coola cupcake boken  -   Av Jessica: underbart doftande tvål, lotion och spray från Victorias Secret.
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0