Snart slut på 2010

Ja, snart är detta året också slut, 2010, jag kan knappt fatta hur fort det har gått!
Det har hänt så himla mycket detta året.. nyår hemma hos Elin känns som en evighet sen! Sen började det nya året med att lilla Benjamin döptes så sportlovet tillbringades nere i Skåne.. sen började alla skivor. Det var allt från drink tema till "kom som din värsta mardröm"! Men en riktigt rolig vår var det.. såklart ganska mycket plugg men vi hade vår lediga onsdag som hjälpte oss, SI3! Vår egen skiva var den roligaste! SÅKLART! "Semester svenskar" och sen bara sluttampen, det sista i skolan, och nu skulle snart den stora dagen vara här. Vi målade plakat och fixade det sista med klänningar, inbjudningar, mat mm. Den 3 juni 2010 ja, då var den stora dagen här! Då tog JAG studenten, jag kan fortfarande inte förstå att jag har tagit studenten men det har jag! Fick pris och pengar! Blommor och sen sjöööng vi "FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN..." för full hals medan ölen sprutade runt omkring oss!
När nu det hade sjunkit in att jag faktiskt hade slutat skolan så var det midsommar, mormor och morfar kom. Men midsommar firades hemma hos Fanny Senke tillsammans med vänner. En väldigt jobbig kväll då Elin & Ellinor sa hejdå inför sin flytt till Turkiet. Glädje och sorg!
Min födelsedag hann vi dock också fira tillsammans! 19 år, haha ingen speciell ålder men det var ju ändå min födelsedag! :)
Ja, sen var det bara veckor kvar tills jag skulle flytta.. flytta till "the big apple". Veckorna gick snabbt och snart var dagen här.. Dock hann jag med Eken cup, jobba lite, stallet - vilket var väldigt jobbigt att säga hejdå till alla och speciellt till Furda som blev såld och som jag inte kommer att se när jag kommer hem". En biltur till Jönköping tillsammans med systrarna! Och en tur till Kolmården med tjejerna!
Nu bor jag sen snart 6 månader tillbaka här i USA, den 12 juli flyttade jag hit! Det känns konstigt att minnas tillbaka den här hösten. Den har gått så otroligt snabbt! Jag har lärt känna så många nya vänner. Vänner som jag kommer att ha hela livet! Dagarna flyger förbi och jag trivs jättebra med mitt liv. Jag saknar såklart min familj, släkt och vänner, men jag vet att ni finns där när jag kommer hem. Vi hörs på skype så ofta som det går och ni vet att jag älskar er! Snart börjar 2011 och ingen vet vad som händer detta år, det återstå att se. Men jag vet att jag ska njuta av mitt liv här! Snart är det Florida, vi ska till Vermont, jag ska hälsa på Emma i Detroit, vänner och familj ska komma och hälsa på. Det kommer att bli en gaalen vår och jag bara längtar!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0