1 vecka nu

Som jag skrev i mitt förra inlägg så går dagarna bara såå himla fort! :o Nu har jag varit hos min värdfamilj i 1 vecka! På ett sätt känns det som en evighet sen jag lämnade Sverige men samtidigt så är det bara en vecka! :)
Allt känns dock väldigt bra! Barnen har börjat vänja sig att jag alltid är runt omkring dem, hämtar dem, lägger dem (iaf Jack). Charlie ska jag lägga för första gången ikväll.. Men det ska nog gå bra! (a) Jag har börjat hitta häromkring! När Sus och jag var på väg hem igår kväll så åkte vi en väg som hon brukar springa för att visa mig. Det var dock mörkt, det åskade och blixtrade plus att det var lite dimma, men jag tänkte imorse när jag skulle träna. Ja men jag hittar nog! HAHA det gjorde jag inte! :p Jag hittade inte alls.. jag var helt vilse och min 40 mins promenad utvecklade sig till 1,5 timme. Och jag skulle ta Jack 15 min efter att jag hade kommit hem! :o Men det gick bra, han sov ju! Det blev dock lite stressigt! Men det gick bra! :)
Eftermiddagen tillbringades på Clubben tillsammans med Charlie. Jag läste ut min svenska bok idag. Dock lite besviken på slutet. Men annars var den bra! Lättläst och bra!
Nu är Sus och fixar lite saker, Richard ringde precis och sa att han skulle käka med någon kollega så jag är ensam i ungefär 1 timme till kanske! Beror lite på Sus.
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0