Ännu en dag

Ja, dagarna går framåt och fort!
Idag har jag först varit hemma med alla barnen (Jack, Charlie, Bridget och Cara) och sen åkte vi alla till Clubben för lunch. Och för att hämta Ben! Sen var jag där hela eftermiddagen! Sola, sola, sola! Och sen läser jag världens mest spännande bok, Marie Ljugsted, Det dubbla mörkret! Tror jag den heter. Sen jag har en annan bok som jag har lånat av Sus! :)
När jag kom hem gick jag en powerwalk med Jessica! Det var väldigt trevligt! :D Det måste jag säga, fick höra en massa roliga/tråkiga saker om allt och inget!
Hemma igen var det middagstime! Jättegott (som vanligt!) och sen åkte Sus och jag till Target för att handla lite saker till mitt rum! Lite galjar, en skohylla, lite schampoo och annat som behövdes! Så nu är det nästan klart! Det är bara lite småsaker kvar och eftersom byggjobbarna fortfarande håller på med mitt rum så kan jag inte sätta upp saker på väggarna eller i badrummet! Men det kommer! Nu har jag iaf galjar till alla mina kläder! Wiiee!
Imorgon blir det nog ungefär samma som idag! Jag ska dock jobba kväll och lägga båda barnen! (a) Men nu är det Madagaskar 2 som gäller! :)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0