Äventyret börjar nu

Äventyret börjar nu..
Jag sitter i skrivande stund på flygplatsen i Frankfurt. Jag har tyvärr inget internet, vilket jag hade hoppas på, så jag skriver början på ett inlägg…

Morgonen blev som väntat väldigt jobbig, eftersom jag inte sovit någonting inatt så var jag trött, samtidigt som jag var både spänd och ledsen. När vi (mamma, pappa och syrran) kommer till flygplatsen så checkar vi in. Jag träffar Emma, som jag kommer att bo i samma område som, tar ut lite mer dollar, säger hejdå! Det blev inte så mycket tårar, inte lika mycket som jag hade trott, kanske var det för att jag skyndade mig iväg. Emma och jag gick runt lite på Arlanda, jag ringde till bästis, Anna och en person till. Det blev däremot väldigt jobbigt. Att säga hejdå, att inse att det var verklighet, då kom tårarna.

Flygresan gick väldigt bra, jag sov större delar av den. Nu sitter Emma och jag här i Frankfurt, eller Emma sover, och jag sitter och läser ”Ego Girl”. Nu väntar 8 och 1,5 timmes flyg innan vi landar på Newark i NY.

Nu, kl halv 9 amerikansk tid ligger jag i min säng på Hilton Hotel i New Jersey. Flygresan gick bra, inget att klaga på. Lite film, sov lite och mat. Allt fungerade i passkontrollen och nu är jag inne.

Är så himla trött just nu så ögonen klipper! Men jag skriver mer imorgon! Då börjar allvaret! HAHA

LOVE FROM CT


Kommentarer
Postat av: Elin

jag läser oxå ego girl ;) hihi! MISS U <3

2010-07-14 @ 16:01:44
URL: http://alacesme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0