Baseball

Japp, gårdagen bjöd på mycket som var nytt.
På morgonen var jag barnvakt åt Sus kompis Viktorias barn, Carter, som är 3 månader yngre än Jack. Det gick bra! Han sov, åt lite och sen lekte vi med alla hans leksaker!
När Viktoria kom hem så skjutsade hon mig till cluben, hämtade upp Ben och sen Charlie! Vi käkade lunch och sen lekte de bara på stranden. Su kom förbi med Jack eftersom att hon skulle till sjukgymnasten. Så nu hade jag tre barn att hålla reda på! Men det gick bra. Jack och jag badade lite, gick runt på området. Vi 2 kom Su och hämtade honom. PUH! (a) Efter det hade Charlie swim team. Sen lekte de bara på stranden (igen) hela eftermiddagen tills det var daxs att åka hem. Vi åkte förbi affären för att handla lite och sen åkte vi hem.
Jag började träna på träningsmaskinen och när jag nästan var klar så kom Su in. Hon frågade om jag ville gå på baseball och träffa den där killen som (Su och hans pappa hade pratat ihop sig om). Och visst ville jag det! Det blev helt plötsligt väääldigt bråttom. In i duschen och göra sig iordning. Men jag hann.. så jag åkte med Su till Stamford och träffade dem! :) Det var väldigt roligt! Eller roligt kanske är fel ord men det var trevligt om jag säger så! (a) Väldigt trevligt! Baseball är en intressant sport måste jag säga. Jag förstod alla regler och liksom vad de går ut på med hjälp av Janet (mamman). Sen satt jag också med kusinerna och pappan (John). Kvällen slutade mycket bra och jag kom säkert, (men dock sent!) hem! ;)
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Emma

mamman och pappan till vem jennie? ;)

2010-07-30 @ 04:11:47
Postat av: Jennie

HAHA Emma, det vet du! ;)

2010-07-30 @ 20:13:50
Postat av: Jennie

HAHA, det vet du nu Emma! ;)

2010-07-30 @ 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0