Blixtar och dunder

Ja, idag fredag var det verkligen som rubriken säger. Morgonen var helt okej, jag var hemma med Jack medan Susu var och spelade tennis. Inget speciellt! Jag tränade (underbart att hinna träna med Jack sover), dock sov han inte så länge. Bara 1 timme och 15 min kanske! :( Men jag hann.. PUH! (a) Sen åkte vi för att hämta Charlie på camp. Då regnade det ganska mycket, så det blev inget att hänga på Clubben, tråkigt nog! Så vi fick åka hem, eftermiddagen tillbringades hemma, ganska tråkigt eftersom det inte finns så mycket att göra när det regnar! Men vi kollade på film, spelade spel. Så det var mysigt! :)
På kvällen åkte jag hem till Emma (hon i bor i Darien, som är ungefär 20 min bort, med bil). Allt här är räknat i bilväg, ingen går, ingen cyklar. Det var som när Jessica och jag var ute och powerwalkade häromdagen, alla kollade på oss som om vi var dumma i huvudet som gick. VARFÖR INTE TA BILEN?! haha, såg det ut som de tänkte.
Kvällen hemma hos Emma var iaf mysig, vi kollade på film och gjorde svenska pannkakor! :) MYS! Fast jag måste säga att det är lite obehagligt med alla blixtar och allt dunder! De är så mycket, allt är så himla stort här! Det är inte som hemma när det smäller några gånger, utan det är stora blixtar och mycket dunder! Stort precis som allt annat, jag menar, allt här har så överdriven form! Blåbären är typ dubbelt så stora som hemma. HAHA, men jag tycker om det här! Jag trivs!
Emma-Pemma!
Vi får se vad kvällen har att erbjuda! :)
Imorgon ska några (Emma, Jessica, Caroline, Rikke och jag) åka in till NYC och träffa Ludvig och en annan svensk tjej! :)
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: klara

Kan du nte förklara vad "clubben" är. Fattar inte riktigt :P

2010-07-26 @ 22:00:12
Postat av: Jennie

Det är Riverside Yatch Club. Ett ställe där man som medlem kan vara på dagarna, ligga vid poolen, där barnen har sina aktiviteter som tex. segling, simning, dykning. :)

2010-07-27 @ 00:26:24
URL: http://jennieslivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0