Dag 2

Ja, nu är det kväll och jag ska snart sooova!
Jag har fått flytta in i mitt rum! :D ååh det är så fint! Och det var hur skönt som helst att packa upp alla sakerna, och iaf börja att göra mig hemmastad!
Lekrummet! Verkligen inte klart! ;)
Mitt badrum!
Mitt rum! :D
Ni får se mer när det är helt klart!
Idag kom Susans vän från San Francisco med hennes barn. Vi åkte till cluben, käkade lunch, badade lite. Sen åkte jag hem med Jack så att han fick sova! Då passade jag på att kolla klart på "The Incredibles". Den var faktiskt väldigt bra! Sen kom de hem, vi fixade lite med mitt rum. Jag skulle ut på promenad med Jessica, men jag missade vår tid! Det får bli imorgon istället! :)
Jack och jag! :) <3
Nu blir det nog någon annan gullig barnfilm innan jag somnar!
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tjena mannen, kul o se att du har det braaa!!! Saknar dig här hemma dock. Ibland kommer jag på mig själv mitt i ett sms till dig o ba visst ja hon är ju inte hemma. Oops.. Hälsa din värdfamilj från lilla mig! XD KRAM

2010-07-21 @ 13:29:01
Postat av: Jennie

Heej Walls!

Aa, jag har det bra! Jag saknar dig också! <3 Naw!

Haha abslout, det ska jag! När kommer du?

KRAM!

2010-07-21 @ 15:46:14
URL: http://jennieslivsomaupair.blogg.se/
Postat av: Wallie

faktiskt så har jag hittat de billigaste biljetterna sista veckan i augusti... men det beror ju på när det passar dig o din familj?

2010-07-21 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0