Dag 2

Hallåå..
Ja nu har min "andra" dag gått över till natt. Jag är så trött att jag nästan inte kan skriva men jag ska försöka utan att somna.
Susan och jag åkte till hennes tennis match imorse. Det var väldigt roligt att se henne spela och hon ska lära mig hur man spelar! Och dessutom vann hon och hennes partner så det var roligt! :D Sen åkte vi till Yatch cluben och käkade lunch.. efter det så fixade vi lite ärenden, nya Ralph Lauren kuddar till mig. Åkte hem för att hämta Jack och sen tillbaka till Yatchen.. Det har varit vääääldigt varmt idag.. Får se lite vad vi ska göra imorgon, en massa saker, en massa saker till mitt rum. Som förmodligen blir klart på tisdag. Inflyttning tisdagkväll.
Sen kanske jag ska vara med Adriana och hennes kompisar på kvällen. Vi får väll se! :)
Pratade med mamma, pappa o syrran idag. Det kändes bra och jag grät inte. Haha.. Familjen har fått sina presenter idag och de blev jätteglada. Så det var ju bra. ;) Fick också en kram av Charlie på kvällen, kändes som en "välkommen hit-kram". Blev jätteglad! (a)
Nej nu somnar jag snart!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0