Fredag

Ja, gårdagen var precis som vanligt hemma. Jag var hemma med Jack på morgonen. Gjorde inte så mycket medan han sov, men det var väldigt skön! Sen åkte vi till cluben och hämtade upp Charlie och Ben. Käkade lite lunch, såg till att Ben kom till diving. Efter det sprang Jack bara runt, badade lite och sprang lite mer! Sen kom Su och tog över. Jack och jag åkte då hem för att han skulle sova. Jag skypade med en speciell person! :) Mycket mysigt att höra din röst! Sen pratade jag också med mamma och pappa (ja hela skåne!) haha. Och hela Ystad vet att jag har flyttat till USA nu. HAHA! (a)
Sen blev det en joggingtur, det kändes ganska bra faktiskt. Jag försöker träna 6 av 7 dagar för att kunna käka Amerikansk mat! (a) Dock inte all Amerikansk mat! HAHA, det är socker i allt! Och jag menar verkligen ALLT! Men jag försöker att käka som jag gjorde hemma.
Messade till G och frågade vad han skulle göra. Han sa att han hade match igen och undrade om jag ville komma. Och eftersom jag inte hade något bättre för mig så åkte jag dit! :) Det var väldigt trevligt och jag träffade flera av hans lagkamrater. Matchen innan dem drog ut på tiden så jag tror att vi satt och snackade typ 1 timme innan de började. Det var väldigt trevligt! Sen började matchen. De spelade mot The Mets (som låg 1:a i serien) och de vann! :D wiieee! Med 3 runs, som det så fint heter! ;) Hihi! Kvällen var som sagt mycket bra! ;)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0