From New Jersey to CT (Cos Cob)

Ja allesammans,
Nu har jag kommit fram till min värdfamilj..
Dagarna på Hilton Hotel har varit väldigt bra! Okej, mycket som man redan visste, men samtidigt så är det bra att lära sig engelska sånger, lekar och ord. Det har varit väldigt intressant människor där. Hehe det är så roligt att se olika kulturer och människor, vad de äter, vad de har på sig, hur de uppför sig och massa sånt!
Emma, Ludvig och jag har hängt väldigt mycket tillsammans. Det har varit så roligt och jag är så glad att Emma och jag bor tillsammans här i CT.
Susan och Jack hämtade mig idag.. Sen åkte vi och handlade lite saker. Jordgubbar och lite bröd. Sen åkte vi för att fixa min telefon och jag skulle köpa en adapter också. :) Efter det så åkte vi för att hämta Charlie på Yatch Club. Dagen har varit så lång och allt har varit så nytt så Charlie uppförde sig inte som han brukar, enligt dem. Han gjorde saker som han aldrig har gjort förut. Men jag tror att mycket är att han är lite blyg, nervös, upphetsad och sånt, men det ska säkert ordna sig. Jag har varit bara i inte ens 1 dag så det är ungefär 364 dagar kvar.
Nu sitter Richard, Susan och jag och tittar lite på något seglings race. Richard älskar ju att segel så det är jätteroligt att höra honom berätta och han har LOVAT att jag ska få följa med ut och segla någon dag! :D
Nej nu ska jag faktikst sova! Jag är jättetrött efter dagen och fortfarande lite jetlagd!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0