Lördag

Hej hej!
Det har varit en bra dag här i Cos Cob. Imorse kom Jackie (min area director) som har hand om alla sts au-pair som bor i mitt område. Hon var jättegullig och det kommer bli bra med henne. Vi gick igenom lite olika saker, som tex. att man inte ska dricka, ta droger, hur mkt jag får jobba och en massa såna saker! Hon verkar jättebra!
Sen åkte Susan och jag in till Greenwich och handlade lite, kollade i massa olika affärer. Jag bara älskar det! Och det roligaste är att Susan älskar mode! Hon älskar att shoppa, så vi kollade på Manolos och alla andra kända skomärken. Sen var vi inne på Victoria Secret. Både behövde en ny BH så det köpte vi! Jag köpte en jättesöt rosa, som var på rea. Ungefär 100 kr! :)
Sen åkte vi hem, var hemma ett tag. Käkade lite! Sen åkte vi alla till Yatch Cluben och badade lite. Och nu är Susan och Richard på någon middag så det är en barnvakt, Cameron här och hennes pojkvän. De är jättetrevliga! :)
På tisdag får jag äntligen flytta in i mitt rum! Det ska bli sååå skönt att packa upp alla mina saker! Och flytta in på riktigt!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0