Några dagar kvar

Bara några dagar kvar tills jag åker.. Nu ligger jag i min säng och funderar. Det känns så himla konstigt. Så overkligt. Så läskigt. Så roligt. Ja, allt på samma gång..
Har börjat lägga fram alla de kläderna som jag skulle vilja ha med. Jag vet inte om jag kommer kunna ta med allt, men jag hoppas såklart på det! Men som pappa säger "Det finns ju kläder där borta!" och visst, jag kan inte annat än att hålla med.
Susan har ju jobbat för Ralph Lauren i 10 år så hon är ju mode intresserad och det är ju roligt! :)
Hur som helst.. ikväll var jag på middag med familjen Andersson/Emilsson, familjevänner som jag har känt typ hela mitt liv. Jättemysigt, tradition sen 3 år tillbaka att vi käkar middag på restaurang Göteborg i Hammarby Sjöstad. Jag fick en jättefin necessär, Ceannis, rosa. Och sen lite bilder från när vi var små. De följer såklart med till NY. Jag vill ju ha så mycket bilder som möjligt.
Imorgon väntar avskedsfest? Eller nått. Mina söta tvillingar har fixat ihop något, jag vet ingenting. Det känns lite konstigt måste jag säga. Det är alltid jag som fixar allt och nu vet jag ingenting. Hihi
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0