Sista natten i Sverige

Jaha, nu börjar det dra ihop sig.. Jag ligger i min säng och jag måste jag, jag fattar nada. Väskan är packad, allt är klart! Nu är det bara jag själv som måste inse att jag faktiskt åker om 7 timmar. Om 7 timmar??!! HAHA, inte mycket sömn för mig ikväll..
Igår hade vi lite avskedsparty för mig. Det kändes så konstigt, bara som en vanlig middag, inget annat liksom. Jag kunde inte gråta. Jättemysigt och lyckat förutom på slutet. Aja, det är sånt som händer!
Idag, pussade Furda hejdå. Nu flyttar hon till Norrköping och jag kommer att sakna henne något otroligt! <3 min tjej! <3 Sen hem för att packa, och fixa lite småsaker. Sen kom Milla och Jonas förbi och även tvillingarna och Adam. Det var mysigt, satt o snacka om allt från igår och sen gick vi ner och köpte en glass. När vi skulle säga hejdå fick jag inte fram en enda tår. Det kändes så himla fel, för alla andra grät ju, men inte jag. Jag tror att det beror på att jag inte fattar något. Grät lite när de hade gått.. men nu känner jag mig bara helt tom! :o
Jag längtar, jag längtar inte. Jo jag längtar nog!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0