THE beach

Ja, som ni förstår av rubriken så har jag varit på stranden idag. Jag älskar min värdfamilj som är så underbara och verkligen vill att jag ska ha det bra, göra saker med mina kompisar och att jag får låna bilen hur jag vill (och jag har bara varit här i 3 dagar).
Nej men Susan (min värdmamma) tyckte att Emma och jag skulle åka till stranden. Så jag fick en vägbeskrivning av Richard och sen åkte vi. Jag körde lite fel, men tillslut så hittade vi iaf! Och det var underbart! Jättefin strand, och ganska varmt i Atlanten.
Sen strax efter lunch så kom Jessica och hennes kompis Caroline till stranden. Det var jätteroligt att träffa lite människor som har bott här ett tag och vet lite om stället! :D
Ikväll har jag varit hemma hos Jessica och kollat på film med Carro och Emma. De är verkligen jättegulliga tjejer och jag tror att vi kommer få det sjukt roligt tillsammans! :D
Imorgon börjar arbetet.. hehe, fast det ska nog gå bra!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0