Welcome to New Jersey

Ja allesammans,
nu bor jag på Hilton Hotel.. Somnade som en stock igår efter en lååång dag.
Väckning klockan 6 imorse.. ganska segt men det fick gå. Frukost och sen började vi klockan 8.
Har gjort en massa saker idag, massa övningar, sånger, lekar, massa information om barns utveckling, om vad vi borde göra med dem, osv. Det har varit intressant men fruktansvärt kallt! I salen där vi håller till är det fan minusgrader! :o Inte roligt alls.
Vi fick sluta vid 5 och gick upp på rummet för att hämta lite saker för att sen åka till köpcentret. Emma, Ludvig och jag gick tillsammans de fyra timmarna vi hade att tillbringa där. Det var väldigt roligt, vi hade väldigt roligt! :D HAHA.. Jag säger bara "för mycket sås!!".. Internt mellan oss, men sjukt roligt!
Nu är vi tillbaka och jag är väldigt trött. Igen. Så nu ska jag lägga ihop datorn och få min skönhets sömn.
Bilder kommer när jag kommer hem till min familj! :)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0