Finally friday

hejhej,
veckorna bara flyyger förbi och jag kan inte fatta att det är fredag igen. Nu är det bara 18 dagar kvar tills Greg kommer hem! Vilket jag inte heller kan fatta. Men jag längtar!
Den här veckan har det väll inte hänt så himla mycket. Det har varit ganska kallt på morgonen och inte så himla varmt på dagarna. Det märkts att det är november.
Jack och jag har lekt både inne och ute. Igår var vi på mallet och lekte och kollade lite i affärer. När jag var off sen så åkte jag till Lord & Taylor för att leta efter mina indoor uggs. Men de fanns inte i min storlek, dock sa min värdmamma att tomten kanske kan hitta dem! ;) HAHA you never know. Sen åkte jag och shoppade på Old Navy. Där blev det två långärmade tröjor, en kofta och ett par nya fleece pyjamasbyxor. Sen blev det en snabbis till mallet igen där jag köpte två t-shirts (att sova i), spontanköp jeans och sen lite örhängen. En julklapp blev det också!
Bilder kommer senare!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0