Halloo!

Hejhej,
ja.. nu jobbar jag lördagkväll igen! Jag måste säga att det är ganska tråkigt men någon måste ju göra det med! :) Jag ska fixa med lite julklappar och sen baka muffinsen till imorgon.
Jag är lite nere just nu, jag vet inte varför men bara är det. Ingen som hade tid att komma hit och spendera kvällen med mig! :/ Men jag överlever väll! Det blir väll bättre.
Idag har jag jobbat på morgonen. Barnen och jag var i parken i någon timme och gud vad mysigt vi hade! En väldigt kul förmiddag med jobb. Charlie var på jättebra humör och vi hade kul tillsammans. Jack lekte för sig själv så jag kunde leka med Charlie!
Sen åkte jag och tränade med Brad! Och efter det åkte jag och fixade lite julklappar. Dock inte så många men några och inslagningspapper iaf!
Min söta lillebror <3
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Stig & Margaretha

2010-11-15 @ 09:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0