Halloween weekend

Hejhej,
gud vilken helg! Fredagen så jobbade jag hela dagen. Vi var på autoban på kvällen vilket var väldigt mysigt! Det var en liten bondgård där barnen var utklädda och det var mat och mys. Sen gick vi på en lite rundtur och såg massa djur, utklädda människor, som stod och berättade om vad de åt, hur de bodde osv. Senare så kom en man med massa olika djur, kaniner, ödlor, duvor och massa mer. Jättekul att mysa med lite djur! :) Och barnen älskade det! Bilder från autoban:
Lördagen, jobbade på morgonen, sen hade jag träning med Brad. Och sen jobbade jag på kvällen! Efter jobbet åkte jag, Jessica och Carro in till NYC. Vi missade tåget i stamford så det blev en runda i Stamford Downtown! NICE. Sen åkte vi iaf in till Manhattan och hem till Macke. Han bodde i en jättecool lägenhet på Manhattan! Sen blev det Nikki beach hela kvällen! :D Wiihihii! Underbart rolig kväll!! Hemma vid 7 på morgon och sen soooova!
Söndagen, ja då sov jag mesta delen av dagen. Sen var det Trick or treats hos Sus bästa kompis. Det var jättekul men kallt dock! En massa godis blev det! Kvällen tillbringades med Jessica och Carro :) Med film och massa goott!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0