Long time, no see

Hejhej,
förlåt för det dåliga uppdaterandet! Men det har varit ganska mycket här hemma.. jag har/är sjuk, är förkyld, dock på bättringsvägen! Jack och Charlie är också sjuka och vi har varit hos doktorn med Jack flera gånger denna veckan. Hoppas nu bara alla blir bättre!
Jag har också varit ute i stallet några gånger den här veckan. Alltid lika mysigt! :) Vi var ute och red igår och idag red Malin och jag på banan. Jag red Lucy och Malin red Solar.. men jag måste säga att jag saknar Isisarna väldigt mycket! Det är inte alls samma sak att rida på storhäst som det är att rida en islandshäst! Jag saknar goset och hur lättmedgörliga de är jämfört med en storhäst! Än så länge har jag inte heller hittat någon favorit i stallet! Ingen som jag har ridit har känts 100. Men det kanske kommer! Annars får jag väll bara längta hem till isisarna där hemma! Mest saknar jag min Furda, som inte ens finns kvar när/om jag kommer hem! Usch!
Vi tog några bilder när vi var ute! Väntar på att få dem från Malin!
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: elin

Jennie! Jag vill inte höra det där "om jag kommer hem" Klart som fan att du ska komma hem! ALLA SAKNAR DIG MEGA MYCKET!

<3

2010-11-12 @ 14:07:52
URL: http://nattstad.se/elinwberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0