Onsdag - 6

Hejhej,
ja idag är det onsdag. Det har väll inte hänt så mycket idag, eller jo ganska iaf. Imorse skjutsade jag Richard till Stamford, sen åkte jag till gymmet. Måste säga att det börjar kännas bättre att springa nu. Jag gillar egentligen inte att springa, men idag kändes det väldigt bra! :) Sen åkte jag en snabbis förbi stallet och lämnade cup cakesen som jag hade gjort. När jag kom hem hjälpte jag syrran med lite plugg och sen gjorde jag lite av mitt eget plugg inför kursen som jag tar första helgen i december!
HAHA måste bara berätta vad Charlie sa häromdagen.. Han började prata om att jag skulle gifta mig och sen kom han in på Greg. Charlie: " Jennie, du måste lova att säga att jag är din lillebror och du är min storasyster!". Jag: "Ja men självklart så kommer jag säga det, för det är ju sant!". Charlie: "Ja, men bra! Och sen så måste du också säga att du älskar mig mer än vad du möjligen skulle kunna älska honom!". HAHAHA.. och det bästa är att han är 6 år och använder ordet "potentional".
Ikväll blir det bonde och svenska hollywood fruar med Jessica!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0