Roligaste skypandet!

Hejhej,
igårkväll hade jag verkligen det bästa och roligaste skype samtalet med Emma! HAHA, det var längesen jag skrattade så mycket åt någon! Det gjorde verkligen min kväll! :)
Jag saknar dig Emma! <3
Det är konstigt hur snabbt man kan lära känna en människa. Jag kom hit med Emma för 4 månader sen. Vi möttes på Arlanda, båda lika nervösa över hur allt skulle bli! Men vi kom varandra riktigt nära och jag är så glad för det idag! Emma flyttade tyvärr snart för 3 månader sen till Michigan. Det var jobbigt att säga hejdå, men samtidigt är det som Emma sa igår, "Det spelar ingen roll om vi inte pratar på några dagar, vecka, för vi tar upp det där vi slutade!" Vi har så kul tillsammans och jag längtar verkligen till när vi ska åka till Florida i Februari! :D <3
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0