Söndag

Hejhej,
ja saker blir inte alltid som man tänkt sig. Och så blev inte min vecka. Det har varit en jobbig vecka som äntligen är slut! Jag vill bara säga att jag verkligen uppskattar alla mina vänner som har stöttat och funnits här för mig denna veckan! Ni betyder så otroligt mycket! <3 Även till min familj hemma i Sverige. Ni vet att jag älskar er så mycket. Men också till min familj här som stöttar och betyder otroligt mycket.
Har umgåtts med Jessica de senaste dagarna, vilket verkligen har varit mycket betydande! Vi var och tränade igår, sen mallet där vi köpte lite julklappar och annat skoj. Sen på kvällen blev det andra Harry Potter och räkmackor till middag med vitt vin, därefter den tredje Harry också. :)
Idag har vi varit ute och gått på stranden, typ 10 grader och sol, underbart! Sen hela eftermiddagen har vi kollat på Harry P. både fyran och sen femman! Så nu har vi bara 1 kvar innan vi kan gå på bio och se nästa! :) Tack Jessica för allt denna helgen! Senare på kvällen hämtade vi upp Carro som precis kommit hem från Vermont och drog till Donken.
Bilder kommer!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0