Sunday in NYC

Hejhej,
ja idag har jag varit inne i NYC.. Jag skulle träffat Victoria som åker hem till Sverige på tisdag men så blev det inte. Så jag var där själv.
Men jag måste bara säga att jag älskar den staden. Den har verkligen fångat mitt hjärta och jag skulle göra vad som helst för att bo där i framtiden. Vilket jag i för sig redan har bestämt mig för att jag ska! Men jag älskar bara att gå omkring, titta på folk, på kläder, ja på allt. Det känns konstigt att vara i liten i en sån stor stad! Men kärlek till den staden säger jag bara. New York City!
Jag gick iaf omkring och kollade på massa saker. Jag köpte julklappar till mormor, morfar, mamma, systrarna x 2! Så lite är gjort! :) Var nere i Soho och hittade min älskade mössa också! :D Och sen hittade jag "it-scarfsen" som verkligen alla, alla som betyder något i New York har! :) haha
Dagen outfit, dock ser man inte mina nya leggings. Men det kommer separat foto på dem!
Jag bara älskar mina nya inköp.
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0