Tisdag - 7

Hejhej,
ja, idag är det tisdag och bara 1 vecka kvar.. Börjar bli nervös men samtidigt är jag så förväntansfull.. haha.
Igår hände det väll inte så mycket. Jag hade Jack hela dagen, ganska fint väder så vi var ute en hel del. Sen när jag var off så fixade jag äntligen min internet bank! Wiippiii! Åkte över till Jessica för att göra klart mina cup cakes, vår ugn slutade nämligen fungera i söndags! :o Sen när Charlie kom hem från skolan så åkte vi och lekte hemma hos Jessica. Var ute hela eftermiddagen, skönt, för då blir barnen trötta och får samtidigt mycket luft och springa av sig. På kvällen åkte Jessica och jag för att träna kickboxing! Alltid lika bra träning!! :) Sen kollade jag och mina värdföräldrar på gossip girl. Tro det eller ej, men min värdpappa är också helt inne i Gossip girl, vilket är väldigt kul! HAHA. Senare på kvällen så dekorerade jag några av cup cakesen eftersom jag tänkte åka ut till stallet imorse. Jag gjorde också en till min personliga tränare! ;)
Så idag, morgonen börjar med PT, och Brad blev jätteglad för min lilla cup cake! Jobbig träning som alltid. Baksidan av benen och rumpan! Sen hade jag Jack hela dagen. När Jack och jag hade hämtat Charlie så dekorerade vi klart de sista cup cakesen. Nu har jag precis kollat på bonde och vi får se vad kvällen har att erbjuda!
Jessica köpte ljusen och ljuslyktorna till mig på IKEA och jag bara älskar dem! :D
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0